Rare woorden Genesis de eerste vier hoofdstukken inleiding

Door Haraelmans gepubliceerd op Wednesday 12 April 14:16

Rare woorden Genesis inleiding

Genesis de eerste vier hoofdstukken zelf schrijven. Aantekeningen. Een wereld zonder moord.

Dit is geen verhaaltje maar een zelfcursus samenleving organisatie. Als basis Genesis de eerste vier hoofdstukken. Het is de bedoeling dat de eerste vier hoofdstukken naast dit schrijven liggen. Het is de bedoeling dat de lezer zijn begrijpen gebruikt

Moord is het werk van geestelijk gestoorde. Altijd. Ook als moord gebeurt door onze leider, de koning. Zijn betaalde moordenaars, het leger.

Waarom maken wij de wereldbevolking oorlog met ons de wereldbevolking? Het probleem is dat we een organisatie van samenleving hebben gelijk een oerwoudtovenaar. Een persoon zorgt met moord voor zoveel angst voor moord dat hij meent het recht van moord te hebben. Kaïn in hoofdstuk vier van Genesis. Moord is het werk van gestoorde mensen. De mensen die zich het Kaïn merkteken als eigendom fantaseren hebben het recht te moorden. Fantaseren ze. In genesis de eerste vier hoofdstukken wordt beschreven. Ook de oplossing dat we naar een samenleving zonder moord kunnen staat er. In hoofdstuk twee wordt een geraamte in onze fantasie geschapen. Aan dat geraamte kunnen we waarheid bepalen. Dat geraamte hebben we dood gemaakt. In hoofdstuk een. De scheppende natuurwet schept. Deze natuurwet is stilstaand. De werkende natuurwet gaat voor een wiebelend evenwicht zorgen met het geheel. Hier kunnen wij met onze fantasie niets veranderen.

We willen verandering. Welk normaal mens wil er nu moord op aarde. Moord op aarde is niet geschapen door de scheppende natuurwet. Moord op aarde is geschapen door onze fantasie goed en slecht. We fantaseren ons tot baas over de scheppende natuurwet. Onze wonderen. We fantaseren er bewijs voor.

Wij de Jezus mensen zijn geschapen door de echte schepper de echte god. De andere mensen zijn geschapen door een onechte schepper. Nu moeten we de mensen van de onechte scheppers vertellen over Jezus. Ze moeten dan zeggen dat die verhalen de echte waarheid zijn. Anders hoofd eraf en een bom op hun dak. Nu hebben we de Amerikaanse schepper onze echte god.

Een eigenschap van materie kan niet zelfstandig bestaan, zonder materie bestaan. We kennen de materie zoals we die kunnen waarnemen. Door onze zintuigen en apparaten. De materie is opgebouwd uit minimaterie deeltjes die hun eigenschappen hebben. De mini materie zelf kunnen we niet waarnemen. In de minideeltjes zit het geheim van het leven. Het boomleven. Het leven is een eigenschap van de minideeltjes. Het leven van de boom kan niet zelfstandig bestaan, niet zonder de materie bestaan. Er zwerft een boomleven in de lucht. Ons leven is een eigenschap van de minimaterie. Ons leven kan niet zonder materie bestaan. Leven na de dood. Ons leven zonder materie het gaat tegen elk logisch in.

Met de kennis van goed en slecht in de samenleving hebben ons geraamte in de fantasie dat we van de schepper hebben dood gemaakt. We hebben geen enkel houvast voor de fantasie. Wij bepalen de waarheid door het navertellen van verhalen per groep. Als iedereen van de groep met zeggen dat is de waarheid dan wordt het de waarheid van de groep.

De slang van eva. Er wordt niet een sprekend dier bedoeld. Het is de verhalenslang in de traditie.

Eva als eerste mens. Haar zoon Kaïn spreekt, eenieder die mij tegen zal komen. Er is dus een groep mensen een dorp of stam.

Als we genesis het verhaal willen volgen dienen we zelf te beslissen wat er staat en niet de verhalen van de waarheid makers na te vertellen.

Leven met de waarheid die door goed en kwaad gemaakt wordt. We kunnen een dier tot huisdier maken. Dit doen we met braaf en stout. Het dier krijgt het gedrag dat wij wensen. Het natuurlijk gedrag, het instinkt gedrag maken we dood. We vormen de peuters op dezelfde manier met stout en braaf. Het kind krijgt het gedrag dat de waarheidsverhalen willen. Het natuurlijk gedrag wordt dood gemaakt.

De weg naar de boom van het leven is er. De peuters niet meer onder het commando stellen van braaf en stout. Dan zullen ze onderling gaan leven in de echte menselijke gevoelens. De gevoelens zonder een gespletenheid.

Het is toch duidelijk we geven de peuters dezelfde opvoeding als die we aan een huisdier geven. We maken het natuurlijk leven in de peuter dood.

In een wereld van hogere en lagere mensen mag geen duidelijkheid bestaan. De mensen van de waarheid verhaaltjes komen in actie. Na de antiautoritaire opvoeding komen ze met verhaaltjes over vijf verschillende opvoedingsmethoden. Een vergelijk van verschillen en overeenkomsten. Onze grote vrijheid treedt in werking. We hebben een mening. Als blijkt dat de waarheid verhalen gefantaseerd zijn dan maken de wetenschappers toch gewoon nieuwe verhaaltjes.

Het verschil tussen alle dieren en ons mensen is dat wij mensen fantasie hebben, een geestelijk leven. Het is toch duidelijk.

In een wereld van hogere en lagere mensen mag geen duidelijkheid bestaan. De mensen van de waarheid verhaaltjes komen in actie. Het verschil tussen mens en dier zit hem in de hoeveel hersens uitgedrukt in kilogram. De mens heeft meer kilogram hersens als een dier, als een aap. Met onze grote vrijheid maken we een mening. Als blijkt dat het hele schedel gedoe oplichterij is dan komen ze toch met ander waarheidsverhalen.

In de tweede wereldoorlog hebben de Nazi alle goudvoorraden van de Europese verzameld in een neutraal land, in Zwitserland. Hoe Nederland de goudvoorraad weer in gebruik heeft gekregen moet geheim blijven. De waarheid verhaaltjes makers gaan aan het werk. Met onze grote vrijheid vormen we een mening.

Er moet verandering komen, een mens met een andere geest. Hoe we met de aarde omgaan moet veranderen. Het hoge en lage in de wereldbevolking moet veranderen. We hebben de waarheid verhalen. Met onze grote vrijheid maken we een mening.

Genesis de eerste vier hoofdstukken lezen we niet. We hebben de waarheid verhalen. Met onze grote vrijheid maken we een mening.

Wij geven de peuters dezelfde opvoeding als we de huisdieren geven. We maken van het dier als het ware een andere soort. We maken van de peuters een andere soort dan mens.

Wij leven niet in waarheid, we leven in meningen. De waarheid ontkennen we. En toch is het wat we willen bereiken een ander soort mens. Een mens zonder goed en slecht. De mens-mensheid die beschreven is in hoofdstuk 2.

We hebben de waarheid verhalen. Met onze grote vrijheid maken we een mening. Hoeveel begrijpen hebben we nog in onze fantasie zitten? Daar maken we wel een mening over.

De gedachte zijn vrij en wat denken we? Daar maken we wel een mening over. En onze mening? Met onze grote vrijheid maken we daar een mening over. Een mening heeft niet het wiebelend evenwicht van een balans, maar is vaststaand. Waardeloos.

Wij geven de peuters dezelfde opvoeding als een huisdier.

Hier valt toch niets te jengelen met mening.

Mens-mensheid.

Dat kunnen we niet scheiden. Een mens is alle mensgroepen op aarde. Alle mensgroepen op aarde zijn een mens. Ons geestelijk leven. Dit is het werk van de scheppende natuurwet. Met onze fantasie dien we te werken gelijk de werkende natuurwet. Er een wiebelend balans van maken. We fantaseren ons tot baas over de scheppende natuurwet. En fantaseren onze meningen. We kunnen geen waarheid fantaseren. De waarheid is al door de scheppende natuurwet gemaakt. Zo leven we. Tocht blijft de scheppende natuurwet wringen. Begin van Genesis twee.

Op het geheel leg ik geen enkel recht.

Terwijl ik bezig ben krijg ik idee, zo is het duidelijk.

Wij zijn geestelijke misvormd gelijk een huisdier. Een huisdier kan niet terug naar zijn natuurlijk gedrag. Wij zijn mensen. Kunnen wij uit de gevangenis van goed en slecht komen? We zetten de peuters in de gevangenis van braaf en stout en laten ze niet meer eruit.

De gedachte zijn vrij zeggen we. Laten we de gedachte bevrijden. Laten we afstand nemen. Op de maan gaan zitten. En naar de aarde kijken, hoe leven wij mensen? Onze gevangenis de landgrenzen nemen we mee. Vanaf de maan zijn er geen landgrenzen te zien. De gedachte kent geen grens zowel in plaats als ook in de tijd. Bekijken hoe wij mensen hier op aarde rondlopen en bezig zijn. Een bevrijding uit de geestelijke gevangenis Nederland. Wij zijn als mensheid de wereldbevolking.

Wiebelruimte, de waarde en normensysteem. Dat is de werkwijze van de werkende natuurwet. Een eigen mening. Een dood en vaststaand gegeven. Zoals de scheppende natuurwet werkt. Wat we waarnemen de wiebelruimte wordt steeds meer vervangen door het stilstaand eigen mening. We maken ons geestelijk dood. Dat is wat we zagen in Duitsland. Geestelijk dode mensen, ze gaan achter een schreeuwerd als Hitler aanlopen. Dat is de werking van ons systeem goed en slecht. Wij kunnen in de geschiedenis het ontstaan en verdwijnen van beschaving zien hoe een machtssysteem ontstaat en verdwijnt. Een kennis van goed en kwaad ontstaat en verdwijnt

Reacties (0) 

Voordat je kunt reageren moet je aangemeld zijn. Login of maak een gratis account aan.