Een oordeel Informatie Achtergrondinformatie Aanvullende informatie.

Door Haraelmans gepubliceerd op Thursday 17 November 18:41

 Een oordeel Informatie Achtergrondinformatie Aanvullende informatie.

Hechting waar gaat dat over?

Het leven van de mensheid wordt beheerst door betaalde moordenaars, de legers. De legers hebben een baas. Deze bazen fantaseren zich het recht hiertoe via een offerfantasie. Deze fantasie kan een witte of een zwarte offergaven zijn. Heel de wereldbevolking aanvaardt het als normaal.

Een peer, de vrucht is geen oordeel het is een geheel. Hechting bij mensen is een oordeel het is geen geheel.

Hoewel de peer een geheel is hebben we informatie. De soort, als we dat weten kunnen we vorm en smaak omschrijven. We hebben achtergrondinformatie. De boom met omschrijving. Aanvullende informatie. De smaak van de peer zal binvloed zijn door het weer. Een droge zomer of een natte zomer. De grondsoort waarin de boom staat zal invloed hebben op de smaak van de peer.

Hechting tussen mensen en hechting tussen mens en huisdier.

Hechting is dus geen geheel hij bestaat uit onderdelen. Als nu een deskundige, een geleerde over hechting spreekt wat heeft hij als informatie en wat als achtergrondinformatie? Hoe ziet hij het samen stelsel van werkende krachten in de menselijke geest?

Vergelijke met het lichaam. Het dagelijks voedsel. Er gaat voedsel door het lichaam. Een gedeelte wordt opgenomen voor energie. De rest gaat door.

Het voedsel voor de opbouw van het lichaam. Het lichaam van baby tot volwassenen en de constante vernieuwing waar het lichaam mee bezig is. Deze vernieuwing regelt het langzaam aftakelen van het lichaam. Deze stoffen worden ook uit het dagelijks voedsel gehaald.

Tussen opmerking. Naast het dagelijks voedsel hebben nog de uitwisseling en inwisseling van stoffen door de ademhaling. De in en uitwisseling van stoffen door de huid. Als we een paar generatie bloot zouden lopen zou waarschijnlijk de huid veranderen. Een lichaamscel is constant bezig zich te vernieuwen. Hij heeft een geheugen, hij blijft hetzelfde. Bijna dan. In de erfelijkheid blijft hij hetzelfde. Bijna dan.

Als we nu naar de mens gaan de menselijke geest gaan naar onze fantasie.

Het leven.

Het zaadje van een boom ontkiemt. Een nieuw leven. Is het een nieuw leven of is het, het leven van een oude boom die in het zaadje gaat verder leven? Naar soort. Anders krijgen we een dennenboom waar een verkeerd leven in zit. Er zit het leven van een appelboom in. De natuur heeft een vergissing gemaakt. Nu lopen eer op aarde dennenbomen rond, mensen rond die zijn in een verkeerde boom geboren. Dennenbomen met het leven van een appelboom erin. We fantaseren ons tot gelijke van de natuurkracht en fantaseren van de natuurkracht een warboel.

Een dier wordt geboren. Een nieuw leven. Is het een nieuw leven of is het, het leven van een overleden dier dat in dit dier verder gaat leven? Naar soort.

Een mens wordt geboren. Een nieuw leven. Is het een nieuw leven of is het, het leven van een overleden persoon gaat in deze mens verder leven?

Het begin van een mensenleven.

Een ei en een zaad. Een heel klein beetje materie. Er zitten drie verschillende computerprogramma’s in die via een tijdklok samenwerken. De ontwikkeling van het lichaam. De ontwikkeling van het bewustzijn. De ontwikkeling van de fantasie. En dat in het kleine beetje materie. Dat is pas een computer.

Het begin van ons geheugen. Er zijn wetenschappers die zeggen dat het geheugen begint te werken voor de geboorte. Ze hebben het dan over het geheugen in de cel. Het cel geheugen dat blijft ook na de geboorte ons heel leven werken.

Het begin van ons geheugen van waarnemingen. Dat kunnen we bij de geboorte stellen. Maar gaat nog niet via de fantasie want de fantasie gaat zich pas later ontwikkelen. Er is nog geen bewustzijn van de omgeving

Het begin van het bewustzijn. De zuigeling. Dit is eerder dan de fantasie begint te werken. We hebben dus een gedeelte in het bewustzijn dat we met fantasie niet kunnen ophalen. Het eerste bewustzijn van de omgeving kunnen we stellen als de baby voor het eerst ik zegt en daarmee zichzelf bedoelt. Zijn bewuste wereld wordt pap en mamma. Wordt de familie en de put. De wijk. Het dorp. Het land. En dan gebeurt er wat raars het groter worden van en het bewustzijn blijft hier stilstaan. Het groeit niet door naar de grootste groep de wereldbevolking. En dit terwijl de groep het land niet door de natuur geschapen is maar door onze fantasie.

Mijn peuter fantasie stem in het hoofd.

Mijn schedel zal toch geen deurtje hebben? Rent mijn kleuter fantasie stem naar buiten en dat zonder kleren aan. Hij gaat op straat met de andere kleuterstem fantasie stemmen spelen. De andere kleuter fantasie stemmen doen ook de kleren uit dat is leuk. Wordt de mobiele eenheid gewaarschuwd, er is een zeer gevaarlijke opstand aan de gang. Komt de M.E. bewapend met knuppels stokken en traangas, begeleid door pantservoertuigen. De kleuter fantasie stemmen vluchten de schedels in. Mijn fantasie stem zit veilig in de schedel. Het deurtje in de schedel is dicht maar van schrik heeft hij zijn kleren aangetrokken. Op de kleuterschool waait de wind van de M.E. De wind van de offer fantasie. De kleuters vluchten alle fantasieën in. De wind van de mensen die het recht fantaseren om betaalde moordenaars in dienst te hebben blijft waaien en zorgt dat de peuters niet meer uit hun fantasie durven de komen. De wind van de mensen die het recht hebben betaalde moordenaars in dienst te hebben blijft ons hele leven lang waaien. We vluchten in de fantasie Nederland. Dat is ons leven de fantasie Nederland. De mensen van de betaalde moordenaars hebben geen mogelijkheid. De koning kan niet zeggen ik doe het leger bij het oud ijzer. Dan krijgt hij strijd met zijn collega’s om de snoepjes.      

Wij leven niet in de samenleving van de natuur. Een samenleving volgens onze geestelijke opbouw. We leven in een volwassen lichaam met een samenleving die niet de kans heeft gehad zich te ontwikkelen. We leven in een fantasie groep. In de fantasie ontwikkeling kleuter.

Een moeder wil de peuters leren de snoepjes samen delen. Van de wind van de mensen met betaalde moordenaars krijgen ze geleert zoveel mogelijk snoepjes verzamelen. En zo leven we dus. In onze ontwikkeling van het samenleven zijn we niet verder gekomen dan de strijd van de peuters om de snoepjes. In de fantasiegroep Nederland.

Lid worden van een fantasiegroep. Dan moet je dezelfde fantasie hebben als die groep. Heb je een andere fantasie kun je niet lid worden van die groep.

Het aardoppervlak wemelt van de betaalde moordenaars, de soldaten.

We zeggen niet het is totaal gestoord. We moeten elkaar vetellen dat het heel slim is en dat doen we dus heel braaf. De wetenschap praat over hechting. En waar gaat het over? We praten braaf mee met voor en tegen.

Mijn moeder deed soms rare praat.

Dat was geen praat van mijn moeder dat moest ze zeggen van pastoor. Als kind was ik door een modderpoel aan het fietsen. Hoe harde, hoe hoger het water spatte. Zei mijn moeder dat moet je niet doen, dat is vies. Er zitten allemaal bacteriën in. Het zou wat. Ik zei ik heb er al zo vaak doorgereden dat ik ze allemaal doodgereden heb. En als ik dadelijk het leger in moet, dan moet ik van de kommadant door de modder kruipen. Hebben ze in het leger modder zonder bacteriën? Als de kleren vies worden dat is toch niet erg. Je waait er een keer mee door het water en ze zijn weer schoon. Als er maar geen kogelgaten in zitten.

Soms zou ik willen. Toen ik nog een jongetje was

De pastoor een trap onder zijn achterste werk geven, dat zijn rokje rond zijn nek kwam te zitten. Dat mocht niet van mijn moeder. Mijn trap was niet hoog genoeg. Mijn trap was maar een halve meter. Ja mijn trapje was een halve meter. U zegt dan ga je op het trapje staan dan is het hoog genoeg. U gaat het de kleuters vertellen? En enne hoe zit het eigenlijk met het voorste werk van de pastoor? En wanneer gaan de pastoors eindelijk met de mode mee? De pastoors in minirokjes?

Is het trapje hoog genoeg voor de koning?

Kennis is macht. Hier hebben te maken met praat van de oorlogsverslaafden. Bedoeld wordt de wijsheid van de kennis ten oosten van de hof van Eden. Het geestelijk gestoord gefantaseer van Kaïn. Zijn offer fantasie die hem een merkteken van wraak geeft, het recht betaalde moordenaars in dienst te hebben.

Hoe wij vaststellen of het waar is.

Een aantal mensen heeft hetzelfde verhaal. Als ze nu tegen elkaar vertellen dat het verhaal waar is. Voor deze groep mensen wordt het dan de waarheid. We hebben het de naam geloven gegeven. Het wordt hun gelijk hebben.

Stap over naar Oxxio

Help deze website en onze schrijvers, stap over naar Oxxio als energieleverancier.

Reacties (0) 

Voordat je kunt reageren moet je aangemeld zijn. Login of maak een gratis account aan.