100 Doors Alien Space alle antwoorden en oplossingen

Door Saltus gepubliceerd op Sunday 10 November 02:10

Alle oplossingen en antwoorden voor 100 Doors Alien Space

Hier volgen alle antwoorden om de deuren te openen in de nieuwe game 100 Doors Alien Space gemaakt door de ontwikkelaars van de populaire app 100 Doors. Net zoals bij het eerste deel het geval is is het bij dit vervolg het uiteraard ook de bedoeling om alle deuren te zien openen. De deuren en kamers zijn vormgegeven als ruimte schepen en bevatten allerlei mechanische elementen die de speler kan gebruiken om alle deuren te openen. Het kan nogal lastig zijn om de oplossing te vinden om elke deur te openen, hier volgen alle oplossingen voor de app.

Level 1 t/m 45 van 100 Doors Alien Space

level 1 : Het eerste level zal voor niemand een probleem zijn: druk twee keer met je vinger op de deur om hem te openen.
level 2 : Raak het tandwiel aan en laat je vinger rusten op de plek totdat de deur zich zal openen.
level 3 : Klik op de blauwe cirkel die naast de deur geplaatst is en toets de volgende cijfercode in: 1, 3, 5, 4.
level 4 : Pak de knop van de vloer af en doe hem in het gat dat in de muur zit. Druk de knop in en de deur zal zich openen.
level 5 : Beweeg je mobiele apparaat op en neer totdat de paarse sleutel op de grond valt. Deze moet je in het slot steken om de deur te openen.
level 6 : Swipe met je vinger over de groene ton naar links toe en druk dan de blauwe knop in. Vervolgens toets je de code 1, 3, 5, 10 in om de deur te openen.
level 7 : Druk met je vinger op de plug rechtsonder en wacht. Klik dan weer op de plug en de sleutel zal verschijnen om de deur te openen.
level 8 : Beweeg je mobiele apparaat totdat de bal de knoppen raakt. Dit is de juiste volgorde: Links, Rechts, Rechts, Links, Links.
level 9 : Druk op de groene knop als het rode licht gestopt is linksboven in beeld.
level 10: Klik op je 'inventory' zodat je naar je spullen gaat, hier is nu een legpuzzel te vinden. Wanneer je deze oplost kun je doorgaan naar het volgende level.

level 11: Klik op de plug en beweeg de grijze doos naar het midden toe. Beweeg dan de houten doos naar het midden en klik op de plug. De sleutel zal verschijnen die op het slot past naar level 12.
level 12: Klik het middelste paneel en pak de batterij op. Deze moet je in de R2 robot stoppen. Klik twee keer op de robot met je vinger om de code te zien die je rechtsboven in het blauwe scherm moet invoeren. De code is: 1, 10, 5, 5, 5.
level 13: Klik linksboven op het symbool totdat het symbool rechtsonder zich zal openen. Klik daarna nog een keer op het symbool linksboven en de sleutel zal verschijnen.
level 14: Swipe de doos naar linksonder en klik op de rode knop. Beweeg je mobiele apparaat nu totdat de bal onder de doos verdwijnt. Daarna druk je de rode knop in en pak je het symbool op om de deur te openen.
level 15: Druk in deze volgorde de commando's in om de deur te openen: rechtsonder, rechtsonder, midden, boven, midden, links, boven. De doos zal dan vallen en de knop raken.
level 16: Zorg ervoor dat je de vorm exact hetzelfde maakt als de lijn die gevormd wordt door het vierkante object en druk op de knop om de deur te openen.
level 17: Klik linksboven op de camera die boven de deur hangt. Druk vervolgens op de paarse cirkel en druk daarna op de rechter camera. Als laatste druk je op de cirkel die bovenin beeld ziet. Nu verschijnt het patroon op de robot en zal de deur open gaan.
level 18: Pak linksonder de batterij op en druk op de scanner. Doe de batterij nu in het paneel dat rechtsonder aanwezig is. Doe de klep dicht en klik op de hand scanner en voila, de deur zal openen.
level 19: Swipe met je vingertop de slang naar rechts toe en druk op de gouden knop. Beweeg nu je mobiele apparaat op en neer totdat de tube valt. Doe hem in het gat van de knop.
level 20: Ga naar je inventory en er zal weer opeens een puzzel zijn verschenen. Los hem op en klik het symbool in de driehoek die overeenkomt met de aanwijzing boven de deur.

level 21 : Druk op de scanner totdat je een groene lijn ziet en haal dan je vinger an het scherm af. Vervolgens doe je dit met negen lijnen, vier lijnen, vijf lijnen, negen lijnen, zeven lijnen. Daarna zal de sleutel verschijnen om door te kunnen gaan.
level 22 : Druk snel op de doos boven de weegschaal om de robot te laten verdwijnen, druk geduldig door totdat de sleutel zal verschijnen. Raap hem op en ram hem in het slot.
level 23 : Druk op de cirkel boven de groene pijl als de kleur van de knop rood kleurt. Vervolgens druk je als hij blauw, wit, groen en geel gaat worden en je kun doorgaan.
level 24 : Dit is een lastig level maar als je deze aanwijzingen volgt zul je de deur kunnen openen. Er zijn vier knoppen aanwezig van boven naar onderen. Druk met je vinger op de 1e knop, 3e knop en 4e knop. Klik daarna op de R2 robot en druk vervolgens de 2e en 3e knop in. Druk daarna weer op de robot en druk op de cijfers 1 en 4. Als laatste klik je op de robot om de sleutel te krijgen.
level 25 : Druk op de diamant en start met tellen tot het cijfer achttien. Zorg ervoor dat je niet te snel drukt anders zal de deur niet openen.
level 26 : Beweeg de bal van links naar rechts en druk op de pijl op dezelfde wijze als de bal rolt en de sleutel zal verschijnen.
level 27 : Je moet snel de vormen die je voor je ziet onthouden in dit level. Voer daarna de code in die er stond voordat de cijfers in de war waren geschopt.
level 28 : Pak het breekijzer van de grond die links van de muur ligt. Open de chemische vaten open en beweeg je telefoon op en neer totdat de ton omvalt.
level 29 : Druk op het octagon de cijfers een, twee, drie, zes, acht en negen in. In het kleine octagon voer je de cijfers tien, zeven, vijf en vier in. Na het succesvol invoeren van de code zal de sleutel verschijnen waardoor je verder kunt gaan.
level 30 : Ga naar je inventory toe en stop de sleutels in de gele vorm. Klik nu op de gele knop waarna je sleutel zal worden verbeterd zodat hij op het slot past.

level 31 : Deze deur is simpel te openen, het nummer staat in beeld. Het antwoord is: gate 8135.
level 32 : Pak de foto op en stop een cutter boven de rode knop. Vervolgens druk je vier keer op de knop. Plaats de foto boven de gele knop en je ziet de code om de deur te openen: vijf, een, drie en zeven.
level 33 : Om deze deur te openen moet je de robot verplaatsen door de pijlen te gebruiken. Klik de volgende code in: Rechts x 4, Omhoog x 8, Links x 4, Omlaag 1 x, Rechts 3 x, Omhoog 10 x, Links 3 x, Omhoog 6 x en als laatste Rechts 9 x.
level 34 : Pak de tang op en open het paneel dat boven de deur zit en knip de draad door. Doe nu het licht aan in de kamer en je kunt verder gaan naar het volgende level.
level 35 : Druk een enkele reek rechtsonder op de ventilator en als laatste twee keer op de ventilator linksboven om de deur te openen.
level 36 : Swipe de robot naar links toe en druk op de knop. De sleutel zal verschijnen om door te gaan naar level 37.
level 37 : Klik op de cirkel rechtsboven in beeld en druk vervolgens op de scanner hoeveel keer de linker cirkel draait. Doe dit ook met de andere cirkel waarna je de scanner aanraakt. De code is vier, twaalf, twee en drie.
level 38 : De code voor dit level die je moet invoeren in het rode keypad is: nul, negen, tien, vijf, dertien, zeven en vier.
level 39 : Swipe het bovenste paneel open en druk op de rode knop. Gebruik de sleutel om door te gaan naar het volgende level.
level 40 : De cirkels in dit level hebben allemaal een verschillende waarde, je moet ervoor zorgen dat de som van de cirkels een waarde hebben van honderd om de deur te openen.

level 41 : Druk vier keer op de cirkel links van de deur, zes keer op de rechter deur, zeven keer op de onderste deur en tien keer op de onderste deur. Je moet de dozen slepen totdat de hexagon puzzel is opgelost en het laatste lege vlakje is opgevuld.
level 42 : Beweeg je mobiele apparaat op en neer zodat de stenen zullen vallen. Gebruik de groene steen om het in de cirkel linksboven te stoppen. Pak de witte steen op en doe hem in de cirkel linksboven. De code zal verschijnen omdat de groene steen aan de lichtbron wordt toegevoegd, de code is: drie, een, acht, negen, zeven.
level 43 : Klik op het object door te starten bij het cijfer een en te eindigen bij het cijfer zeven. Niet opgeven, je bent nu bijna bij de laatste deur!
level 44 : Druk linksboven op het paneel en tel de lijnen die er verschijnen, doe hetzelfde met het andere paneel. De code die eruit komt is: zeventien, veertien, elf, zeventien. Voer deze code in en de deur zal zich openen.
level 45 : In dit voorlopig laatste level voor 100 Doors Alien Space is het de bedoeling om elke pilaar aan te klikken met het nummer zeventien, dertien, negenentwintig, negen, vierenvijftig en twee├źndertig.

Stap over naar Oxxio

Help deze website en onze schrijvers, stap over naar Oxxio als energieleverancier.

Reacties (0) 

Voordat je kunt reageren moet je aangemeld zijn. Login of maak een gratis account aan.