Vervolg reisverslag dag 8

Type een korte omschrijving over uw artikel 27 - 06 - 2010 Vrijdag Vandaag niet al teveel gedaan, het was weer supermooi weer! Alleen maar zonneschijn. In de ochtend had ik een msn-date met J. Ze belde eerst nog even en toen deden we photo call via msn. (Dan zie en hoor je elkaar). Alleen omdat het hier zo zonnig was, was mijn w...

Vervolg reisverslag dag 7

Type een korte omschrijving over uw artikel 26 - 06 - 2010 Vroeg uit de veren want mn broertje had een afspraak bij de tattoo-shop. Om 11.00 uur. Mn oom R zou ons daar ontmoeten, dat hadden we afgesproken. Was wel leuk want hij kwam in zn uniform (hij is brandweerman). Dus eenmaal aangekomen bleken we er voor niks te zijn. Degen...

Vervolg reisverslag dag 5 & 6

Type een korte omschrijving over uw artikel 24 - 06 - 2010 Weer vroeg wakker, ontbeten en toen is M weer lekker gaan pitten. Ik ben toen met de laptop onder mn arm naar het strand gegaan voor mn chatdate met J. Die me mooi heeft laten zitten :( Dus heb ik haar maar gemailed. Toen gedoucht, bikini aangetrokken en lekker liggen ba...

Vervolg reisverslag dag 3 & 4

Type een korte omschrijving over uw artikel 22 - 06 - 2010 En vandaag waren we om 06.00 uur wakker. We boeken vooruitgang ;) Het vervelende was dat ik erge trek had maar in de woonkamer, op de slaapbank, lagen mijn nichtje en haar vriend. Op een gegeven moment had ik maar wat ontbijt-spulletjes de slaapkamer in gesmokkeld. Allee...

Het begin van mijn reisverslag 2010

Afgelopen jaar ben ik 3 weken in Canada geweest aangezien mijn familie daar woont. We gaan ieder jaar bij ze op bezoek en dan hou ik een reisverslag bij.. Dit wilde ik graag delen aangezien ik er leuke reacties op krijg! 20/6/2010: De Vlucht: M en ik zitten nu in het vliegtuig, al 3 uur om precies te zijn. Tijd gaat, tot nu toe,...

Vervolg reisverslag dag 1 & 2

Type een korte omschrijving over uw artikel 20 - 06 - 2010 Dag van aankomst We kwamen rond 17.00 uur aan op het vliegveld in Vancouver. Bij de douane (nog op het vliegveld) wilden ze helemaal weten wat we hier kwamen doen en waarom papa dan in Ned woont. Pf.. Was nog even spannend want we hadden sigaretten bij ons. Voor papa en ...