Zelfgemaakte kerstkaarten 2011 en mijn wensen voor 2013

Je hebt in 'Zelf kerstkaarten maken, hoe begin je eraan?' al kunnen lezen dat ik elk jaar mijn eigen kerstkaartjes maak. (http://www.xead.nl/zelf-kerstkaarten-maken) Daarom dat ik jullie ook niet wil onthouden hoe mijn kaarten van dit jaar gemaakt zijn. Zie ook: Zelf kerstkaarten maken Afgelopen weekend ben ik begonnen aan mijn ...

Mogelijke wensen voor op mijn kerstkaarten voor 2013

Nu mijn kaarten bijna af zijn, is het tijd om te bedenken wat ik erin wil zetten. Welke wens wil ik aan mijn familie en vrienden schenken voor het nieuwe jaar? De klassiekers... Prettige feestdagen! Zalig Kerstmis en gelukkig nieuwjaar! De allerbeste wensen voor 2013! Al iets origineler... Enjoy your holidays! Een fijn 2013! Dat...
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-USA in mei 2011 (deel 10)

Vandaag rijden we via Interstate 40 naar het oosten. Eerst gaan we kijken naar een meteoor krater en daarna rijden we door naar Petrified Forest. We komen onderweg echter nog meer betoverende en verrassende plekjes tegen.12 mei 2011Onze eerste stop: ontbijt!Kort nadat we ons hotel verlaten, komen we op de historische Route 66 te...
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-USA in mei 2011 (deel 9)

Vandaag rijden we verder naar het zuiden, naar Flagstaff. Hier zullen we overnachten. Eerst stoppen we echter nog wel in Monument Valley voor een unieke rondleiding in dit reservaat.11 mei 2011Van Blanding naar Monument Valley...Zoals ik al zei, vertrokken we met een lege maag uit Blanding. Het eerste deel van onze reis voert on...
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-usa in mei 2011 (deel 7)

Na een onvergetelijke autorit gisteren, rijden we vandaag naar het zuiden. In Canyonlands, Needles gaan we op zoek naar even mooie landschappen en adembenemende uitzichten. 9 mei 2011 Canyonlands, de Needles Zoals al eerder vermeld, rijden we op 9 mei vanuit Moab naar het zuiden. Op die manier komen we bij een andere ingang van ...
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-usa in mei 2011 (deel 8)

Met hernieuwde krachten en goed uitgeslapen hervatten we vandaag onze reis. Op de agenda staan vandaag maar twee dingen: een lange autorit doorheen (hopelijk) een prachtig landschap en een namiddag luilekkeren aan de oevers van Lake Powell. 's Avonds checken we in bij Comfort Inn Blanding. 10 mei 2011 Van Moab naar Lake Powell.....
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-usa in mei 2011 (deel 5)

Op 7 mei rijden we van Bryce Canyon naar Moab. Een rit van 400 kilometer doorheen een prachtig landschap. Regelmatig stoppen we om van het landschap te genieten, waardoor de afstand ook veel korter lijkt. 7 mei 2011 Opnieuw rijden we noordwaarts... Met een lege maag vertrekken we 's morgens vroeg richting Moab. Aangezien het ont...
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-usa in mei 2011 (deel 6)

Op 8 mei verkennen we de streek rond Moab. 8 mei 2011 Arches National Park Op 8 mei bezoeken we eerst Arches (np). Dit nationale park is bekend om de rode stenen bogen die je in de natuur kan terugvinden. De grootste boog is wel 100 meter! De bogen zijn ontstaan door een samenspel van water, extreme temperaturen en een zoute ond...
Public

Onze huwelijksreis: een rondreis doorheen Zuid-west-usa in mei 2011 (deel 3)

Onze eerste dagen in Amerika. Hieronder kan je lezen hoe we 4 mei doorbrachten in Las Vegas. 4 mei 2011 Excursies Voor vandaag hebben we een excursie op het programma staan. Ik heb informatie opgezocht over Hoover Dam (48km) en over Kingman (102km) en gebundeld in mijn roadbook dat nu dienst doet als reisgids. Hoover Dam We vert...