Mensdier.

Door AelmansHar gepubliceerd op Wednesday 24 February 16:00

245 Dubbel.

Waarom maken wij de wereldbevolking oorlog met ons de wereldbevolking? Gebaseerd op Genesis de eerste hoofdstukken. De hoge boeren van de boerderij der mensen. Wij brengen de kinderen groot met geestelijke diervoeding. Een kennis van goed en slecht.

Een andere samenleving. De kinderen groot brengen met geestelijk mensenvoedsel. Het samenleven zoals dat in ons ingeboren gedrag verankert is. De natuurwetten.

Wij mensen leven in twee werelden.

Een wereld van materie. En. Een wereld van de geest, onze fantasie.

Wereld. 1 De materie. Bij de materie hoort ons lichaam. Ook ons ingeboren gedrag dat hoort bij het lichaam. Dat is een leven. Hoofdstuk 1. En. Hoofdstuk 2. Onze fantasie. Ons tweede leven. Onze fantasie is de baas over het ingeboren gedrag. We leven in onze fantasie wereld want we kunnen de fantasie niet uitzetten. Dan krijgen we hoofdstuk 3. Er zijn twee fantasiewerelden. We kunnen maar in een fantasiewereld leven. De fantasiewereld volgens hoofdstuk 2 De fantasie baseren op ons ingeboren gedrag (natuurwet). De fantasiewereld gebaseerd op onze fantasie een kennis van goed en slecht. (3) Eva heeft het geregeld dat we in een fantasie zijn gaan leven gebaseerd op een fantasie. De kennis van goed en slecht.

Fantasie. Hoofdstuk 1.

In Genesis hoofdstuk een lezen we bij de dagen: Laten we maken en dan wordt het zo gemaakt. De werkelijkheid en onze werkelijkheid. Doordat we fantasie hebben nemen we de werkelijkheid niet zo waar als de werkelijkheid is. Hij wordt vervormd door onze fantasie. We kunnen de fantasie niet uitzetten.

Persoonlijke fantasie.

Persoonlijke fantasie. Een wild varken in de natuur. Een jager neemt het waar. Een lekker stuk vlees denkt hij. Een boer neemt het varken waar. Het is een bedreiging van zijn oogst. Het varken eet niet een paar aardappels maar woelt heel het land om. Een natuurliefhebber ziet het varken. Hij geniet van de mooiheid van de natuur. Een ander ziet het varken en gaat op de vlucht. Een trauma overgehouden aan een vroegere ervaring.

Het is hetzelfde varken. Toch is het voor ieder mens een andere werkelijkheid.

Gezamenlijke fantasie

We hebben een gezamenlijke fantasie. (Een boom draagt vruchten waarvan het zaad erin is.) De gezamenlijke groepsfantasie wordt door de ouders op het kind doorgegeven. Bijvoorbeeld de taal. We hebben het de naam traditie gegeven. (in Genesis twee de stroom van de rivier, het water)

Onze werkelijkheid van het samenleven heeft niets met werkelijkheid te maken. We maken met fantasie de werkelijkheid. Waarde en normen hebben we met gezamenlijke fantasie tot werkelijkheid gemaakt.

Wat is een kennis van goed en slecht?

De vrucht van de boom van de kennis van goed en slecht is als voedsel voor de dieren bedoeld. Beestenvoer dat we de dieren kunnen voeren. We kunnen dieren aan ons onderdanig maken.

Een boer vangt een paard uit een kudde in het wild levende paarden. Hij legt het paard zijn goed en slecht op. Het paard moet luisteren. Het goed en slecht van de boer maakt het ingeboren gedrag van het paard dood. Dit doen wij met alle huis dieren. Met ons goed en slecht maken we het ingeboren gedrag van de huisdieren dood.

 

Hoofdstuk 3. De mensenboerderij.

Eva komt op het idee door de verhalen in de traditie, het dierenvoer, de kennis van goed en slecht aan de dorpsbewoners als eten te geven. De dorpsbewoners worden als boerderij dieren onderdanig aan de baas, de boer. Onderdanig aan Eva. Zoals bij het boerderij paard wordt het ingeboren gedrag vervangen door het gedrag wat boer bepaald. De verhalen hadden haar verteld dat ze zou worden als god. Eva komt erachter dat ze bedrogen is. Ze komt niet zoals een boer boven de dieren te staan.

Eva wordt zelf onderdeel van het systeem. Eva wordt niet de baas over de natuurwetten. Ze wordt alleen baas over het geestelijke leven de fantasie van de mens, de traditie.

 

Hoofdstuk 4. De macht van eva, de traditie.

Het begin van het hoofdstuk. Eva voert het systeem van offergaven in. Zij moet meer bezit hebben als de rest van het dorp. Eva voert het strafsysteem in. De sociale isolatie. Eva voert in dat zij het recht heeft tot moord. Het krijgt de naam rechtspraak. Eva voert in dat ze het recht heeft andere dorpen te overvallen uit te moorden en leeg te plunderen.

 

Mijn gedacht Genesis hoofdstuk 1.

Tegen het einde van de zesde dag wordt de mens geschapen. Als man en vrouw. Olifant. In blauw en rood. Het is eerst mens dan pas man. Het is eerst mens en dan pas vrouw. Het mens is hetzelfde. De strijd tussen de geslachten is niet door de natuur geschapen. Wij maken in de traditie. Op welke manier vormen wij de houding van het kind ten opzichte van zijn lichaam? Met een verhalenbundel uit de traditie maken we de kinderen geestelijk gestoord.

Wij mensen hebben een lichaam en dat is materie.

Wij mensen leven in een geestelijke wereld en dat is fantasie. We leven in de wereld zoals we hem met de fantasie zien. Zien we een andere wereld leven we in die wereld.

 

Mijn gedacht 1.

Een paardenhandelaar. Hij koopt moeilijk te hanteren paarden en maakt ze onderdanig. Dat doet hij door het paard in een kaal gegraasde wei te ze zetten. Een paar dagen zonder eten. Als de handelaar dan naar de wei gaat. Het paard komt wel heel onderdanig naar hem toe om eten te krijgen. Wat zien we dat de wereldleiders doen. Ze hongeren meer dan da twee-derde van de wereld bevolking uit dan worden ze wel onderdanig.

Economie. Krijg ik elke week een paar kilo reclame folders in de brievenbus. Kan ik fantaseren wat ik zou kopen als ik geld had. Als ze nu eerst een pakket geld in de brievenbus doen dan kan ik in de reclame folder uitzoeken wat ik ga kopen. De economie draait niet met fantasie maar met kopen. Als de mensen geld genoeg zouden hebben werden er vijf keer zoveel auto’s verkocht.

De ontwikkelingslanden. De opvolgers van Eva doen aan uithongeren. Het is toch een normale gedachte de mensen dienen het land rond de dorpen te bewerken. Als er geen bloemkool groeit dan is er wel een ander eetbaar gewas wat er wel groeit. De mensen mogen het land niet bewerken. Het land is niet van hun. Er is genoeg land om heel de wereldbevolking te voeden en dan is er nog over. Wat zeggen wij als volk daarover? Even kijken wat we van de hoge als waarheid moeten zeggen. En we vertellen na. Die mensen zijn te lui om te werken. Die mensen zijn te dom om bloemkool te poten. De hele verdere fantasie troep van de massa propaganda. Er moet onderzoek gedaan worden. Die zin werkt altijd.

 

Mijn gedacht 2.

Een fantasie van een mensheid met een andere geestelijke wereld. Niet de geestelijke wereld van goed en kwaad die we nu hebben. Een geestelijke werd van de natuurwet zoals de natuurwetten zijn.

De benaming wordt in dit verhaal anders gebruikt.

 

Een polder met een doorgebroken dijk. Het water is de kennis van goed en kwaad. De dijk is de traditie. We leven in de polder. Dat gaat toch niet die staat onder water. U voelt zich met het geestelijk leven op de grond staan? Met ons geestelijk leven spartelen we rond in het goed en kwaad en weten niet hoe en wat.

Nu zal iedereen duidelijk zijn wat er gebeuren moet. Het gat in de dijk moet gedicht worden. Verandering in het verleden aanbrengen? Dat is als met een toren die gebouwd is. Als hij afgebroken wordt bestaat hij alleen nog in onze herinnering. En dan blijven de gebeurtenissen in de geschiedenis toch hetzelfde. We gaan de gebeurtenissen in een ander licht zien. En dan de polder leeg pompen dan kunnen we met ons geestelijk leven op het land staan.

 

Oorzaak en gevolg.

Een wereld zonder oorlog. Oorlog is een gevolg het heeft geen zin om te proberen de polder leeg te pompen als het gat in de dijk niet gedicht is. Een land zonder regering. Regering is een gevolg het heeft geen zijn de polder proberen leeg te pompen als het gat in de dijk niet gedicht is. Gelijkheid geld. Ieder krijgt bij de geboorte een pot goud. Bij het overlijden gaat de pot weer terug naar de wereldregering. De verdeling van het kapitaal. De verdeling va het kapitaal is niet de oorzaak het is een gevolg.

Het gat in de dijk dichten. De traditie veranderen. Traditie kan ook snel veranderen. Na de tweede wereld oorlog werden de waarden en normen van de paus nog tot waarheid gemaakt. Via dat wat de kinderen geleerd krijgen zijn die normen en waarden vervangen door de waarheid van het kistje goud. Als we over traditie gaan praten is toch de eerste vraag waarom maken we de kinderen in de war met onze fantasietroep van heksen spoken en kabouters. Zonder dat heeft een kind genoeg met het ontdekken van waarheid.

Laten we er van uit gaan dat het gat in de traditie gedicht is. De dijk is hersteld. Nu kan het leegpompen van de polder beginnen. De droge aarde van ons geestelijk leven in de natuurwet wordt zichtbaar. Er zal platengroei komen. Bomen die vrucht dragen. In ieder dorp komt in het midden een boom van het samenleven. De boom van goed en kwaad blijft dierenvoedsel. Rivieren van traditie zullen het gezin en het hele dorp omstromen. We kunnen samenleven in ons diepste verlangen. Eenheid in het gezin. Eenheid in het dorp. Eenheid in de wereldbevolking.

 

Boerderij. Fabriek.

De boer heeft boerderij dieren om winst te maken. De fabrieksdirecteur heeft mensen dieren om winst te maken. Een fabrieksdirecteur staat niet boven de mens dieren, boven de kennis van goed en kwaad. Hij is onderdeel van het systeem. Ook een mens dier.

 

Traditie.

We zien na de tweede wereld oorlog een overgang in de traditie in een tijd van minder dan een mensengeneratie. De traditie van de paus: Het levensdoel is de hemel. Deze traditie is vervangen door de traditie van de geheime boven de mens ridders: Het levensdoel is kistjes goud verzamelen.

 

Van een boom een god maken.

Amerika maakt de beste goed en slecht van de wereld.

Ze koken een paar maanmannetjes mee.

Een kind mag niet zelf fantaseren. Het moet de fantasie van de volwassenen navertellen. Zo leert de mens nooit het verschil tussen fantasie en het echte, de natuurwet. Het echte van ons ingeboren gedrag.

Baby.

Een baby heeft het programma in zich uit te groeien tot een gezond volwassen lichaam.

Een baby heeft het programma in zich uit te groeien tot een gezonde volwassen geest. De baby krijgt als geestelijk voedsel een boom te eten. Een boom als god. De vrucht van goed en kwaad

 

Stap over naar Oxxio

Help deze website en onze schrijvers, stap over naar Oxxio als energieleverancier.

Reacties (0) 

Voordat je kunt reageren moet je aangemeld zijn. Login of maak een gratis account aan.